بایگانی مطالب نویسنده: مدیریت
یکشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۱۳:۵۴:۴۵

اوکی اوتوشی اولین فن از فنون کاتای دان یک (ناگه – نو – کاتا) می باشد. در این ویدئو شما با نحوه اجرای این فن آشنا خواهید شد.

همچنین این تکنیک بخشی از آزمون کمربندهای Q4 تا دان یک این باشگاه نیز می باشد.

۱۳:۱۶:۳۹

یکی از مهمترین ارکان جودو آداب احترام گذاشتن و نحوه ورود به تاتامی برای اجرای تکنیک می باشد. در این ویدئو شما با نحوه ورود به تاتامی و انواع احترام ها در جودو آشنا خواهید شد. همچنین این احترام ها بخشی از کاتاهای جودو بخصوص کاتای دان یک (ناگه – نو – کاتا) می باشند.

پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ ۱۳:۰۴:۱۰

برای اغلب آقایان تابستان مترادف است با رفتن به استخر یا كنار ساحل برای شنا و گرفتن حمام آفتاب. امـا قبـل از رفـتـن مـطمـئـن شویـد كـه دارای انـــــدامی زیبا و متناسب هستید تا دیگران به تحسین كردن از شما بپردازند.
اگر می خـواهید به عضلات سینه خود حجم بدهید این تمرینات را بصورت ۳ تا ۴ ست ۵ تایی یا ۸ تایی با سنگین ترین وزنه قابل تحمل، و اگر فقط می خواهیـد آنـهـا را خــوش حالت نمایید بصورت ۳ تا ۴ ست ۸ تایی یا ۱۲ تایی با وزنه های سبكتر انجام دهید.

(بیشتر…)

۱۲:۵۳:۰۵

رژیم غذایی سه روزه خوراکها‌یی را برای شما در نظر گرفته است که سیستم گوارشی را بر می انگیزد و آماده تغییر ذائقه میکند و به متابولیسم شما برای چربی سوزی کمک شایانی خواهد بود.
برای گرفتن این رژیم باید دستورات کاملا رعایت شود تا به نتیجه برسید. همراه با این رژیم ورزش ذکر یا سفارش نشده است. این رژیم را باید در طول سه روز گرفت در صورت تمایل به ادامه باید دو روز استراحت کرد دوباره دوره ۳ روزه را آغاز کنید. البته این رژیم مخصوص افرادى است که هیچ ناراحتى جسمانى خاصى ندارند.
در این رژیم سه روزه شما باید دقیقا همین وعده ها‌یی را که در دستور العمل آورده شده است مصرف کنید نه بیشتر و نه کمتر و گرنه ممکن است در این ۳ روز شما ۱۰ پوند به وزنتان افزوده شود. فقط یادتان باشد دقیقا طبق دستورات عمل کنید.

(بیشتر…)

چهار شنبه ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ ۱۲:۴۷:۳۹

بعضی اوقات شما بعد از ورزش، احساس درد عضلانی می كنید. اگر شما چند روز پشت سر هم مسافتی را با سرعت یكنواخت و آهسته ای بدوید، هرگز سریع تر نخواهید دوید یا قوی تر نخواهید شد.
اگر هنگام برداشتن وزنه از زمین، احساس سوزش عضلانی كنید، آن را به زمین می گذارید، در نتیجه روز بعد احساس درد نخواهید كرد ولی قوی تر هم نخواهید شد.
هر نوع پیشرفتی در قوی كردن ماهیچه ها توسط فشار آوردن به آنها( ورزش شدید) و جبران مجدد آن( استراحت) حاصل می شود.
روزی كه شما به بیرون از خانه می روید و به شدت ورزش می كنید، باعث می شوید ماهیچه هایتان در طی ورزش احساس سوزش كنند. این سوزش نشان می دهد، عضلات شما در حال تخریب شدن هستند. روز بعد، احساس درد عضلانی می كنید، چرا كه ماهیچه ها تخریب شده اند و نیاز به بهبود مجدد دارند. دانشمندان این فرآیند را DOMS یعنی “درد عضلانی تاخیر یافته” می نامند.
(بیشتر…)

۱۲:۱۷:۱۷

این مطلب که مینویسم برای افرادی است که از چربیهای اضافی رنج می برند ومیخواهند بدنی مناسب و خوش فرم داشته باشند .البته خواندن این مطلب رو به همه توصیه میکنم .شاید هر ماه مطالب بسیاری را در ارتباط با انواع روشهای کم کردن چربی بدن یا مبارزه با آن در مجلات و سایر منابع مربوط بخوانید. ولی چیزی که مهم است،داشتن یک برنامه مناسب تغذیه ورزش توام با یکدیگر می باشد که به شما امکان رسیدن به نتایج مفید در سلامتی و نیز داشتن عضلات ساخته شده و کارامد را می دهد.
در اینجا قصد داریم شما را از شیوه مذکور با خبر سازیم. با رعایت نکته به نکته موارد آن زودتر از آنچه فکر می کنید، بدنی سالم و ساخته شده را خواهید یافت. چنانچه برخی از موارد را فراموش کردید، نگران نباشید. تنها کار هر روزتان را به پایان برسانید در انجام موارد مذکور در این روش که در اختیارتان گذاشته می شود، از خود پشتکار نشان دهید. مطمئن باشید فردا نیز می توانید کوتاهی امروز را در مورد یک یادو نکته از موارد روش مذکور را تلافی بکنید. برنامه طرح شده شامل یک برنامه ریزی مشخص ۲۴ ساعته مربوط به روش آب کردن چربی و داشتن سلامت می باشد.
(بیشتر…)

چهار شنبه ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ ۱۱:۰۳:۳۴

همانطور که از عنوان پیام پیداست این مطلب را می خواهم به حجم گیری و ساخت عضله اختصاص  دهم . عضله سازی مهمترین هدف این ورزش است و تمرین به مدت طولانی بدون افزایش وزن می تواند کابوس هر بدنسازی باشد . اما برای عضله سازی باید همه شرائط آن محیا شود و هرکدام که به قول معروف لنگ بزند کار مشکل یا غیر ممکن خواهد شد.
(بیشتر…)

۱۱:۰۱:۴۲

* قطع مصرف هله هوله

دکـتر ”لزلی بونسی” از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکی اظــهار می دارد: ”بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گـلیسـیرین و شــکر بالایی هسـتند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند.”

* بدوید (در حدود ۲ کیلومتر)

دکتر ”دیانا تیلور” از دانشگاه کالیفرنیا، ایالت سنفرانسیسکو، بخش حفظ سلامتی معتقد است که: ”ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند.”

(بیشتر…)

یکشنبه ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ ۱۶:۱۱:۴۳

بدین وسیله اسامی جودوکاران واجد شرایط جهت شرکت در آزمون ارتقاء کمربند مورخه ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۶ به شرح ذیل اعلام میگردد.

(بیشتر…)

سه شنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۱۴:۱۶:۵۵

فنون جودو در سه بخش فنون پرتابي (ناگه وازا)، فنون خاک (کاتامه وازا يا نه وازا) و فنون ضربه اي (آتِمي وازا) قرار مي گيرند:

(بیشتر…)